Mamy coraz więcej możliwości i coraz więcej wymagań- z jednej strony chcemy bardziej korzystać z życia a z drugiej strony
ilość obowiązków nas przytłacza i nie mamy czasu… ani na prace ani na odpoczynek i pasje.
A czy wiesz, że jest wiele sposobów na to, aby sobie z tym poradzić?
Zapraszam Cię na BEZPŁATNY WEBINAR na którym dowiesz się:
>jak zarządzać nadmiarem obowiązków- genialny patent
>jaki jest naprawdę skuteczny sposób na to by mieć godzinę więcej dziennie
>jakie błędy w planowaniu, robi większość ludzi- nie trać więcej swojego czasu!
>jak nie odkładać wszystkiego na później i skupić się na pracy
>jaka jest największa pułapka produktywności w którą wpada dużo osób
Aby zarezerwować sobie miejsce na szkoleniu kliknij tutaj:
http://
UWAGA: Liczba miejsc jest ograniczona (platforma pomieści tylko 500 osób).
Chcesz więcej?
Dołącz do wydarzeniu na FB, gdzie już umieszczam przydatne wskazówki
na temat tego jak działać efektywniej:
https://www.facebook.com/events/1252995538071596/
i do grupy Zdobywcy Super Kompetencji, gdzie co miesiąc rozwijamy kolejną
kompetencję kluczową XXI wieku:
https://www.facebook.com/groups/111965842633110/
Koniecznie zaproś na szkolenie swoich znajomych-
na pewno będą Ci wdzięczni, że o nich pamiętasz;)
Do zobaczenia w krótce!